Careers > 1st Line Customer Support
16 - 24 uur p/w

Delcom is een snel groeiende organisatie die zich richt op high-end oplossingen voor de fitness, wellness, leisure en recreatieve industrie en heeft kantoren in Nederland en Spanje.

Bij Delcom staat het team centraal als het hart van de organisatie. We hebben daarom sterke normen en waarden om samen altijd tot de beste resultaten te komen.

Over jou

Wij vinden het belangrijk dat je goed past in het team, leergierig bent en verbanden kan leggen door een stap verder te denken. Heb je daarnaast een natuurlijke interesse in tech, goede communicatie skills en heb je zin om onderdeel te zijn van een divers team met veel ambitie? Dan ben je bij Delcom op de juiste plek!

 

Minder belangrijk vinden wij welke opleiding je doet op wel niveau omdat wij niet geloven dat alleen dat het complete plaatje weergeeft.

Veel klanten van Delcom zijn Nederlands sprekend, daarom vinden wij het belangrijk dat je vloeiend bent in het Nederlands. Binnen het internationale team van Delcom is de voertaal Engels,

  • Vloeiend in Nederlands

  • Goede beheersing van de Engelse taal

  • Gaat gestructureerd te werk

  • Vraagt om hulp of uitleg wanneer nodig

  • Wacht niet tot het werk naar je toe komt

Wat ga je doen?

  • Je ben het eerste aanspreekpunt voor de klant

  • Vragen stellen aan klant zodat de juiste informatie gegeven wordt.

  • Doorverwijzen van klant naar How to artikelen in Confluence wanneer mogelijk.

  • Ontbrekende "How to" artikelen noteren en (samen) opstellen.

  • Aanmaken tickets aan de hand van telefoongesprek met voldoende informatie voor het oplossen of verwerken van ticket.

  • Oplossen van eerstelijns tickets of assignen aan tweedelijns support.

  • Nieuw binnengekomen tickets die niet opgelost kunnen worden door eerstelijns support beoordelen en toewijzen aan de juiste persoon.

    • Bijvoorbeeld een feature aanvraag doorverwijzen naar Sales en complexere (bug) tickets doorzetten naar tweedelijns support.

  • Aanmaken van softwaretaken voor eenvoudige aanpassingen in het product

Uitvoeren van upgrades en storingsdienst

  • Assisteren in de uitrol van upgrades.

  • Telefonische storingsdiensten (mee)draaien.

​​

Wat wij bieden

Wij bieden een fijne werkplek in de omgeving van Amsterdam​ met een goed salaris met uitstekende uitgangspunten. Daarnaast ben je onderdeel van een snel groeiend team met toenemende verantwoordelijkheden voor het team en de individu. Jij staat samen met het team aan de basis van het verder succes van Delcom.

 

Daarnaast zorgen ervoor dat er genoeg gelachen wordt en dat we als team leuke dingen doen zoals de Delcom Spring Break trip naar Spanje.

Wil je meer weten? Vul het onderstaande formulier in of stuur direct een mail naar Michael Croll

 
TeamDelcom.jpg
Upload File

Thanks for your application! We'll be in touch soon!

Upload File

Thanks for your application! We'll be in touch soon!

Upload File

Thanks for your application! We'll be in touch soon!