Careers > 2nd Line Customer Support
32 - 40 uur p/w

Delcom is een snel groeiende organisatie die zich richt op high-end oplossingen voor de fitness, wellness, leisure en recreatieve industrie en heeft kantoren in Nederland en Spanje. 

Bij Delcom staat het team centraal als het hart van de organisatie. We hebben daarom sterke normen en waarden om samen altijd tot de beste resultaten te komen.

Over jou

Wij vinden het belangrijk dat je goed past in het team, leergierig bent en verbanden kan leggen door een stap verder te denken. Heb je daarnaast een natuurlijke interesse in tech, goede communicatie skills en heb je zin om onderdeel te zijn van een divers team met veel ambitie? Dan ben je bij Delcom op de juiste plek!

 

Minder belangrijk vinden wij welke opleiding je heb gedaan op wel niveau omdat wij niet geloven dat alleen dat het complete plaatje weergeeft.

Veel klanten van Delcom zijn Nederlands sprekend, daarom vinden wij het belangrijk dat je vloeiend bent in het Nederlands. Binnen het internationale team van Delcom is de voertaal Engels,

Over jou

  • Vloeiend in Nederlands

  • Goede beheersing van de Engelse taal

  • Gaat gestructureerd te werk

  • Vraagt om hulp of uitleg wanneer nodig

  • Wacht niet tot het werk naar je toe komt

Heb je al ervaring met Jira, ons ticketsysteem of heb je al eerder als (technical) customer support medewerker gewerkt? Dan stijg je direct naar de top of our list! Nog geen ervaring, no worries, werken met een ticketsysteem kan je eenvoudig leren tijdens het onboarden.

Wat ga je doen?

  • Je ben het tweede aanspreekpunt voor de klant

  • Vragen stellen aan klant zodat de juiste informatie gegeven wordt

  • Oplossen van tweedelijns tickets of het dev ops team betrekken

  • Schrijven en beheer van processen en protocollen binnen customer support

  • Aanmaken van softwaretaken en of basic specs naar aanleiding van feature requests of complexe bugs

  • Voorbereiden en uitvoeren upgrades van klanten

  • Telefonische storingsdiensten (mee)draaien.

  • Gedeeltelijk aansturen eerstelijns team

​​

Wat wij bieden

Wij bieden een fijne werkplek in de omgeving van Amsterdam​ met een goed salaris met uitstekende uitgangspunten. Daarnaast ben je onderdeel van een snel groeiend team met toenemende verantwoordelijkheden voor het team en de individu. Jij staat samen met het team aan de basis van het verder succes van Delcom.

 

Daarnaast zorgen ervoor dat er genoeg gelachen wordt en dat we als team leuke dingen doen zoals de Delcom Spring Break trip naar Spanje.

Wil je meer weten? Vul het onderstaande formulier in of stuur direct een mail naar Michael Croll

 
TeamDelcom.jpg